1 Ekim 2010 Cuma

Stomp the Yard 2: Homecoming – Hip Hop Dansçıları 2 film izle

Stomp the Yard 2: Homecoming – Hip Hop Dansçıları 2 filmi izle
Yapım: 2010 ~ ABD
Tür: Dram / Dans
Yönetmen: Rob Hardy
Oyuncular: Columbus Short, Kiely Williams, Keith David, Collins Pennie, Tika Sumpter, Bryce, Christy Gamble, David Banner, Edward Bryan, George Alexander, Pooch Hall, Reagan Michelle, Rickey Smiley, Stephen Boss, Terrence Jenkins, Tyler Nelson
Senaryo: Albert Leon, Meena Payne
Görüntü Yönetmeni: Maz Makani
Müzik: Todd Bozung
Süre: 1 saat 40 dk
Konusu: Hip pop düşkünü olan ve aynı zamanda Universite hayatının sonuna gelen Harris in tek hayali en popiler hip pop danscısı olmaktır.Bu hayaline ulaşmak içinde Ulusal bir kanalda yayınlanan hip pop yarısmasına katılacaktır.Videoizletir.net iyi seyirler diler..





Alternatif 2


Movshare tek bölüm izlemek için tıklayın

1 yorum:

  1. selam önlelikle yayınladığınız filmlerden dolayı size ve emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum ben kanadada yaşıyorum ve gurbette yaşayan milyonlarca türk vatandaşı gibi bende özlemle türk filmlerini ve dizilerini severek izliyorum sizden beni kırmazsanız küçük bir ricam olacak bütün sitelerde aramama rağmen İBRAHİN ERKAL CANISI FİLMİNİ BULAMADIM inanın bu filmi yurt dışında izlemek isteyip bulamayan milyoncarca insan var biraz araştırdım gerçekten almanya, ingiltere, hollanda, belçika gibi türk vatandaşlarının çokça olduğu ülkelinrin dışında azerbaycan, iran, ırak, suriye, israil, filistin, mısır gibi birçok doğu ülkesindede bu filmi arayıp bulamayan milyonlarca insan var bu ülkelerde yaşan insanlarda türk filmlerine ve dizilerine oldukça rağbet gösteriyorlar. Eğer beni kımayıp İBRAHİM ERKALDAN CANISI filmini paylaşırsanız beni ve yurt dışında yaşayan milyonlarca insanı çok mutlu etmiş olacaksınız şimdiden çok teşekkür ederim ilgilenirseniz çok sevinirim hepinize kucak dolusu sevgiler iyi geceler

    YanıtlaSil